czwartek, 27 marca 2014

Cudo z miss sporty - SWEET BERRY 039

Dzisiaj o szmince, ktora pobila moje wszystkie dotychczasowe szminki. MISS SPORTY 039 SWEET BERRY. Kupilam ja bedac w Polsce jakis czas temu.
Cena w PL ok 10 zl, cena w UK ok 2 funtow.

Od razy polubiam ja dzieki zapachowi. Pachnie soczystym arbuzem. Kolor jest bardzo intensywny, w calosci oddajacy nazwe produktu. 

  
Dlugo zajelo mi przekonywanie sie do
 ciemnych kolorow szminek. Zawsze uwazalam, ze nie sa one dla mnie, az nie zakupilam mojej Seet Berry. 
Bardzo fajnie sie z nia pracuje.  
Na ustach wyglada cudownie. Utrzymuje sie do kilku godzin, a jej scieranie sie jest rownomierne. Nie osadza sie w kacikach (czego nienawidze) i nie roluje, poprostu idealna.
 Jestem bardzo zauroczona ta szminka. Daje mi wszystko czego oczekiwalam. Trwaly i intensywny kolor, piekny zapach i przyjemne opakowanie. Fajne jest tez to, ze mozemy regulowac kolor. Ma bardzo kremowa konsystencje i nie wysusza naszych ust:) 
I co najwaniejsze jest bardzo wydajna!

A wy mialyscie juz doczynienia z ta szminka?? A moze zauroczyla Was inna?
Czekam na Wasze opinie.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Kolor świetny, ale za to jaki piękny masz kształt ust ! :)
    ps. wyłącz sobie weryfikację obrazkową w ustawieniach -> posty i komentarze :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, mocny kolor! podoba mi się :) chętnie poobserwuję Twojego bloga bo bardzo mi się podoba :) jeśli masz ochotę zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za obserwacje, chetnie skorzystam z zaproszenia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor. Masz piękne duże usta :) Można pozazdrościć ;P

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz, kusisz...oj, jak ja lubię pomadki :)

    OdpowiedzUsuń