środa, 21 października 2015

Powrót



Bardzo długo mnie tutaj nie było i bardzo się stęskniłam. 
Ostatni post pojawił się w lutym. Kiedy znalazałam prace ciężko mi było znaleźć czas na pisanie Później zmiana pracy, bo pierwsza okazała się totalna klapą (druga jest super!) i wir obowiązków, praca, dom itp. 
Straciłam ochote na pisanie, wręcz zrobiłam się bardzo leniwa w stosunku do bloga. Tyle słowem wstępu.

Wiec minęło troszke czasu, a ja odzyskałąm ochote i chęci. Chcę z powrotem cieszyć się Wami, blogiem, komentarzami. Mam wiele zaległośći do nadrobienia, ale dam rade.

Mam nadzieje, że garstka z Was się ucieszy i z chęcią przeczyta przyszłe posty.

Forma bloga troszeczke się zmieni. Chce nie tylko pokazywać Wam kosmetyki, ale troszke z moich dni, co robie lub jakieś ciekawe miejsca - może kilka outfitów. Pomysłow mam wiele i myślę, że wszystkie zrealizuje.

Pozdrawiam i do zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Fannie ze wracasz ha jeszcze nie jestem na to gotowa more za jak czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kilka dni temu weszłam tutaj z nadzieją, że może wróciłaś do pisania;)
    Miło Cię będzie czytać ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice pic with amazing product .the product is good and very useful .
    Web Development company in Kolkata
    Happy new year 2019 ,stay happy and fit
    We are the leading Website Development company in Kolkata scour your website and analytics for opportunities to build a site that markets to search engines, leads, and customers.

    OdpowiedzUsuń
  4. Are you Thinking of learning Spoken English online? Are you like most of the People who understand English and know grammar but just don't have the confidence to speak publicly in English?
    If yes then we have the Solution for you English speaking App
    The best place for you to remove your hesitation & get fluency.
    This app is Ideal for practice English at home to Housewives, Professionals & Students (preparing for SSC, Bank PO, Civil Services Exam, or any other Competitive Exams).

    OdpowiedzUsuń