poniedziałek, 7 marca 2016

W7 Bronze & Glow

Hello:)
Jestem i zapraszam Was na świeżutkiego-daaaawno obiecanego posta.

Chce wam pokazać produkt, którym jestem mega zachwycona i zaskoczona.
Po pierwsze cena: 4funty, a po drugie opakowanie, które bardzo mi się podoba. Mowa o HOLLYWOOD BRONZE & GLOW z W7


W małym prostokątnym pudełeczku znajdziemy dwa produkty: brązer i rozświetlacz
Brązer zawiera drobinki, które nie są mocno widoczne na policzku - raczej daja bardzo delikatny błysk, choć i to dużo powiedziane. Ma ciepłe tony, ale pasuje do bardzo jasnej karnacji.



Rozświetlacz zaś, daje piękna tafle, pięknie odbija światło i rozświetla naszą cere. Nie jest ,,nachalny,, co bardzo mi odpowiada.
Efekt jaki można uzyskać to skóra muśnieta słoncem. 



Bardzo polubiłam się z tym produktem i żałuje, że dopiero niedawno sie na niego natknęłam.

W opakowaniu znajdziemy produkty o gramaturze 13g.


Jestem bardzo zadowlona z tego produktu i szczerze polecam każdemu.





A czy my miałyście styczność z tym produktem? Jestem ciekawa czy jesteście tak samo zadowlonejak ja:)?

Pozdrawiam












1 komentarz: