poniedziałek, 10 marca 2014

Tonic-owe love:)

Hej,
Po zdenkowaniu ostatniego tonicu, ktory miał w sobie alkohol, szukałam czegoś łagodnego i w miare taniego. Kupiłam tonik z SIMPLE SENSITIVE SKIN EXPERTS . Za 200ml  zapłaciłam £2, pełnowymarowa cena to ok £4.  W internecie cieszy się dużą popularnością i dobrą opinią. Ja teżmam dobre zdanie. Produkt nie zawiera alkoholu, nie wysuszam i nie podrażnia skóry. W składzie toniku możemy znaleźć rumianek co powoduje, że skóra staje się łagodniejsza.
Używam już go od miesiąca. Jestem z niego bardzo zadowolona. W całości usówa resztki makijażu i odświerza.Nie podrażnia też mojej skóry, co jest dla mnie bardzo ważne. Dużym plusem jest to, że jest wzbogacony o witaminę B5 i B3. 
\
Skład: Aqua, Sorbitol, Sodium PCA, Allantoin, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Methylparaben, Propylene Glycol, Hamamelis Virginiana Distillate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Chamomilla Recutita Extract, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben. 
Jest bardzo wydajny. Używam go dwa razy dziennie rano i wieczorem , a zużycie jest niewielkie.
Bardzo polubiłam się z tym produktem i myślę, że przy nim zostane.
A jaki jest wasz ulubiony TONIK? 
Czy używałyście już w/w produktu?
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz