czwartek, 10 lipca 2014

Simple bubel

W mojej pielęgnacji buble zdarzają się rzadko. Nie wiem czym jest to spowodowane, może poprostu tym, że większość kosmetyków kupuje z polecienia?
Kupując ten scrub kierowała mną niska cena, bo dałam za niego niecałe £2.00
A mowa tutaj o:

SIMPLE, CLEAR SKIN OIL BALANCING FACIAL SCRUB (Oczyszczający peeleng do twarzy)



Co mówi nam producent:

''Clear Skin Oil Balancing Facial Scrub zawiera doskonały zestaw składników, które pomogą złuszczyć skórę, usunąć martwe komórki, brud i zanieczyszczenia. klinicznie potwierdzona redukcja wyprysków i zaskórników w ciągu zaledwie 7 dni. Zawiera witaminę E, prowitaminę B5, cynk oraz ekstrakt z oczaru wirginijskiego. Nie zawiera barwników oraz kompozycji zapachowych. Idealny nawet dla skóry wrażliwej.''

Jak dla mnie to peeling NIE ROBI NIC:( 
Konsystencja jest bardzo dziwna. Kiedy nakładamy na twarz, to mam wrażenie jak bym do wody nasypała piasku:/ 
Drobinki są bardzo nieprzyjemne. Jest ich mało i są ostre. 
Nie czuję żadnej różnicy używając tego peelingu.  To, że jest nie wydajny to jego plus, bo można go szybko zdenkować. 

Dała bym plusa za opakowanie. Produkt znajduje się w 
błekitnej tubce. 
Zamknięty jest na porządnego klika, co nie pozowli na wylanie się produktu.








PODSUMOWANIE:
Jestem bardzo zawiedziona, bo inne produkty z Simple się u mnie sprawdzają. U mnie na twarzy nie robi niczego co obiecuje producent. Nie polecam tego produktu, nawet za niską cene.


A czy wy miałyście doczynienia z tym peelingiem i jakie są wasze opinie?

1 komentarz:

  1. Nie miałam do czynienia z tą marką. Szkoda, że to taka lipa, szczególnie, że to produkt do twarzy. Lepiej, że nie robi nic, niż jakby miał Cię jeszcze skrzywdzić. Także z dwojga złego lepiej tak. No i plus, że nie wydałaś majątku :)

    OdpowiedzUsuń