wtorek, 20 maja 2014

Dzień Mamy - pomysły na prezent!

Dzień Matki to dla mnie ważny dzień. Od kiedy sama zostałam mamą ten dzień jest jeszcze bardziej szczególny. 
Na pewno każda/y z nas zastanawia się co kupić naszym kochanym mamą. Mam dla Was 10 pomysłów.
1) czekoladowy telegram - każda mama lubi coś słodkiego, a wyznanie w czekoladkach to fajne rozwiązanie i na każdą kieszeń;

link do sklepu (i źródło)
2) dzień w SPA - relaks przyda się każdej mamie, uwierzcie zasługuje na to w 100%! 

3) sesja fotograficzna - fajna zabawa i oryginalny prezent, dodatkową opcją może być sesja z dziećmi (niezapomniana pamiątka)

4) zestaw upominkowy - mydełka miodowe, 
-->tutaj <--
5) świeczka - jeśli nasze mamy uwielbiają wieczory przy zapachach, to świeczka to fajne rozwiązanie. Na rynku możemy znaleźć wiele zapachów i rozmiarów świeczek, co daje nam wiele możliwości;
6) Bransoletka
7) foto album - możemy stworzyć najlepszą pamiątke wkładając najlepsze zdjęcia!
8) Apaszka - każda kobieta lubi apaszki
9) Personalizowane etui na telefon
10) perfumy - te ulubione zawsze są trafnym prezentem!

Mam nadzieje, że moje propozycje się przydadzą.
Dajcie znać czy pomogłam Wam w czymś?
A jeśli nie to co wy kupiłyście/zrobiłyście dla waszych mam??

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz